Õpilasfirmade laada sotsiaalmeedia kuninga auhind läks õpilasfirmale Brand

Laupäeval, 9.2.19 toimunud Eesti Õpilasfirmade Aastalaadal autasustasime sotsiaalmeedia kuningat Kirjastus SEIK auhindadega ja KAMA pääsmetega. Lisaks premeeris Kirjastus SEIK Tegude Kalendritega teiste võistluste parimaid ning ka tublisi vabatahtlike ja zürii liikmeid ning korraldajaid. Kõik laadal osalejad on oodatud oma õpilasfirma tegemisi kajastama aktiivselt sotsiaalmeedias viidetega #õpilasfirma ja #jaeesti. Võistlusel osalevad kõik, kes on kasutanud #õpilasfirma ja #jaeesti oma postitustes. Hinnatakse postituste sisu ja aktiivsust. Postitusi hinnatakse järgnevates keskkondades: Facebook, Instagram, YouTube ning Vkontakte. Võistlus lõpes laadapäeva eel, 8. veebruaril kell 12:00. “Olles ise läbinud õpilasfirma programmi, on meil alati tore toetada aktiivseid ja tublisid noori, kes oma esimesi samme ettevõtlusmaailmas teevad. Meiegi saime alguse 8. klassist, kui meil tekkis idee välja hakata andma Tegude Kalendreid. Tänakseks on välja kasvanud kirjastus, mille tooteid võib leida peale Eesti ka Lätist, Leedust ja Kesk-Euroopast läbi Amazoni.” ütles Kirjastus SEIK asutaja Rudolf-Gustav Hanni. Kirjastus SEIK ja KAMA korraldusmeeskond vaatas läbi kõikide osalenud õpilasfirmade sotsiaalmeedia kontod, hindas aktiivsust, laikijate ja jälgijate arvu ning loomulikult ka kanalite ühtsust, eri kanalite oskuslikku kasutamist ja edukust.
Meile jäi silma mitmeid väga hästi tehtud Instagrammi kontosid ning Facebooki tegemisi. Valiku tegemine on üsna raske. Õpilasfirma Brand sotsiaalmeedia paistis silma ühtse tervikuna, kõik pildid sobisid kokku ja jutustasid tervikliku loo tootest. Lisaks meeldisid meile väga Storyd juuksevaha tootmise protsessist.