Tagastamise tingimused

Kuidas pakki tagastada?

Pakume teile 14-päevast probleemivaba tagastust. Saate paki meile lihtsalt tagastada ja me tagastame teile kulud või saadame uue paki. Järgige allolevaid samme.

Püüame tootelehele lisada võimalikult üksikasjalikke pilte ja kirjeldusi. Mõnikord võib ikka juhtuda, et ootate teist toodet või see ei sobi teile või mõtlete ümber.

Meie tagasimakse- ja tagastuspoliitika kehtib 14 päeva. Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei saa me teile pakkuda täielikku tagasimakset ega vahetust.

Tagastuse saamiseks peab teie toode olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.

Mitut tüüpi tooteid ei saa tagastada. Näiteks kiiresti riknevaid kaupu, nagu toit, lilled, ajalehed või ajakirjad, ei saa tagastada. Samuti ei aktsepteeri me tooteid, mis on intiim- või hügieenitarbed, ohtlikud materjalid või tuleohtlikud vedelikud või gaasid.

Täiendavad tooted, mida ei saa tagastada:

  • Kinkekaardid
  • Allalaaditavad tarkvaratooted
  • Mõned tervise- ja isikliku hügieenitarbed

Tagastuse lõpuleviimiseks vajame kviitungit või ostutõendit.

Osadel juhtudel teeme tagasimakseid ainult osaliselt:

  • Raamat ilmsete kasutusjälgedega
  • CD, DVD, VHS-kassett, tarkvara, videomäng, kassettlint või vinüülplaat, mis on avatud.
  • Iga toode, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
  • Iga toode, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist

Järgige samme:

  1. Kui toode teile ikka sobib, võite selle endale jätta.
  2. Kirjutage meie klienditeenindusele, vastates tellimuse kinnitusmeilile või kirjutades meile lehe otsevestlusse. Tellimuse kiiremaks leidmiseks lisage tellimuse number/e-posti aadress või telefoninumber.
  3. Pakkige pakk hoolikalt ja tagastage see meile koos teie valitud tarneviisiga. Toodete tagastamise eest vastutate ise oma saatmiskulude eest. Saatmise kulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamise kulud.Sõltuvalt teie elukohast võib aeg, mis kulub teie vahetatud toote teieni jõudmiseks, erineda.

    Kui tagastate kallimaid tooteid, võite kaaluda jälgitava saatmisteenuse kasutamist või transpordikindlustuse ostmist. Me ei garanteeri, et saame teie tagastatud toote kätte.

  4. Kui teie tagastus on kätte saadud ja üle vaadatud, saadame teile meili, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud tooted kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamise või tagasilükkamise kohta.

    Kui tagastuse taotlus kinnitatakse, teeme tagasikande ja raha laekub teie krediitkaardile või algsele makseviisile mäne päeva jooksul automaatselt.

Hilinenud või puuduvad tagasimaksed

Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.

Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega. Võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.

Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega.

Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel raha tagasi saanud, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]

Allahindlusega tooted

Tagasi saab ainult tavahinnaga tooteid. Müügiesemeid ei saa tagastada.

KINGITUSED

Kui üksus märgiti ostmisel ja otse teile tarnituna kingituseks, saate tagastamise väärtuses kinkekrediiti. Kui tagastatud toode on kätte saadud, saadetakse teile kinkekaart.

Kui toodet ei märgitud ostmisel kingituseks või kui kingituse tegija lasi tellimuse endale saata, et teile hiljem kinkida, saadame kingituse tegijale raha tagasi ja ta saab teie tagastamise kohta teada.

Anname endast parima, et saata teile õige toode, mille tellisite. Mõnikord saadame teile kogemata vale toote. See võib juhtuda ka siis, kui toode on otsas ja asendame selle sarnasega.

Sülearvutite ja väikeste esemete puhul võime muuta toote mõne muu sarnase tootega, mis meil on.

Järgige samme:

  1. Kui teil on sarnase disainiga toode ja see sobib teile, võite selle endale jätta.
  2. Kirjutage meie klienditeenindusele, vastates tellimuse kinnitusmeilile või kirjutades meile lehe otsevestlusse. Tellimuse kiiremaks leidmiseks lisage tellimuse number/e-posti aadress või telefoninumber.
  3. Meie klienditeenindus juhendab teid järgmiste sammude tegemisel – kuidas toode tagastada ja õige toode saada.

Me kontrollime iga toodet enne tellimuse saatmist ja pakkimist hoolikalt. Meie looduslubadus on vähendada pakendeid, seega pakendame enamasti plastmassivabasse karpi või paberkotti. Mõnikord me ei näe, et toode oleks kahjustatud või võib see kohaletoimetamise ajal katki minna.

Järgige samme:

  1. Kui teil on väikese defektiga toode ja see sobib teile, võite selle endale jätta.
  2. Katkise pakendi saamisel tehke pakendist ja tootest kohe fotod.
  3. Kirjutage meie klienditeenindusele, vastates tellimuse kinnitusmeilile või kirjutades meile lehe otsevestlusse. Tellimuse kiiremaks leidmiseks lisage tellimuse number/e-posti aadress või telefoninumber.
  4. Meie klienditeenindus juhendab teid järgmiste sammude tegemisel – mida teha katkise tootega ja kuidas uue toote saada.

Too ise kohale või tagasta kulleriga:

Saaja: Seik OÜ
Aadress: Parda 3/5/7, 10151 Tallinn Eesti
+372 56616462
[email protected]

Tagastamine pakiautomaadi kaudu:

Saaja: Seik OÜ
Tallinna Torupilli Selveri pakiautomaat
+372 56616462
[email protected]

Saadaolevad pakiautomaadid: Itella Smartpost; Omniva; DPD; DHL; UPS

VAJAD ABI?

Tagasimaksete ja tagastamisega seotud küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil [email protected].